9 veckor...

Yepp, du ser rätt. 
Nio hela veckor har gått idag sedan jag började med LCHF-kost och jag mår utmärkt. Den enda dagen jag mått dåligt under dessa veckor var på självaste julaftonskväll. Jag hade ätit pepparkakor, gröt, bröd, choklad m.m.
Men nu är det äntligen förbi :)
Det är skönt att slänga upp en sådan här bild för att påminna sig själv att det går när man vill, och de dagar man känner sig lite nere så kan man alltid se på sig själv att man lyckats övervinna sitt sockerberoende och inte sluta kämpa. Hoppas erat 2014 startar lika bra som mitt :) kram på er!




Kommentarer
Postat av: Catharina

Så fint det går kära bror!
Du har kämpat länge och äntligen hittade du rätt!
Var stolt för det är jag!
Varma kramar <3

Svar: :-* tack syrran <3
sugarboom.blogg.se

2014-01-01 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0