Mat...

Får be om ursäkt när det inte är så mycket uppdatering. Men det har vart en hel del kalasande för små syskonbarn. De tar en del energi de små knattarna :) 
Men idag har jag tränat ett relativt hårt gympass. Rygg och biceps stod på listan, och som vanligt blev det 60 min crosstrainern med högsta motstånd och högsta lutning. 
Men innan det så gick jag en promenad i solen till skogen och tog av mig till barfota och gick bland mossan :)
Ni undrar säkert om jag är knäpp, men ni skulle bara veta vad energi jorden, rötterna, träden har att ge dig :) Flummigt skulle vissa säga, bra idé skulle andra sagt. Jag hade det alldeles underbart :)


Efter det blev det en promenad hem på 20 min och fram till denna underbara måltid :) 
Bon Appetit!!!




Kommentarer
Postat av: Sofi O

Hej!
Jag följer din blogg, undrar vart du har tagit vägen??

Mvh Sofi

Svar: Jag har inte hittat motivationen till att fortsätta. Men jag mycket aktiv på instagram. Där heter jag: lchfmackan.
Sök upp mig där å följ mig :)
Och tack för upp kommentaren!
sugarboom.blogg.se

2014-01-27 @ 05:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0